Hjälp & Vanliga Frågor
Vänligen se om du finner ditt svar i "Vanliga frågor & svar" nedan. Om inte, är du välkommen att kontakta oss via kontaktformuläret nedan. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar. Du kan även maila oss på support@myzoo.se eller ringa oss. Om vi inte svarar så kan du lämna ett meddelande så ringer vi upp dig.
Vanliga Frågor & Svar
How do I get a refund?
KockProffsen2020-11-30T10:06:09+00:00Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur. Vestibulum auctor felis eget orci semper vestibulum. Pellentesque ultricies nibh gravida.How do I track an order?
KockProffsen2020-11-30T10:06:07+00:00Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur. Vestibulum auctor felis eget orci semper vestibulum. Pellentesque ultricies nibh gravida.How do I modify an order?
KockProffsen2020-11-30T10:06:04+00:00Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur. Vestibulum auctor felis eget orci semper vestibulum. Pellentesque ultricies nibh gravida.How do I cancel an order?
KockProffsen2020-11-30T10:06:02+00:00Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur. Vestibulum auctor felis eget orci semper vestibulum. Pellentesque ultricies nibh gravida.Why is my order delayed?
KockProffsen2020-11-30T10:06:00+00:00Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur. Vestibulum auctor felis eget orci semper vestibulum. Pellentesque ultricies nibh gravida.Behöver du mer hjälp?
Finner du inte ditt svar till vänster .? Då kan du skicka oss ett mail via nedan kontaktformulär så återkommer vi med svar inom kort.